17 Şubat 2011 Perşembe

GENÇLER YA UYKUDA YA ONLİNE :OMD DİGİTAL

http://www.omddigital-tr.net/preview/iab/newsletter/omddigital/11_02_2011/omd_newsletter_11_02_2011.html

IAB Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması, Türkiye'de
12-25 yaş arasında toplam 12.3 Milyon gencimizi yanısıtıyor.
Bu gençlerin % 98'i her gün veya haftada bir kaç kez internete giriyor. %69'u evden , %6'sı internet kafelerden , % 5'i ise okuldan bağlanıyor. Sosyalleşmek için sosyal medya,
eğlenmek için online oyunlar var. Epostayı unutmuşlar,
%62'si arkadaşlarıyla haberleşmeyi sosyal ağlar veya anlık mesajlaşmalarla yapıyor.
Gençler, elbette diğer mecraları da tüketiyorlar, ama yine
internet üzerinden: Bu yaş grubunun %54'ü TV'yi internetten izliyor, radyoyu internetten dinliyor ve gazeteleri de internetten takip ediyor. Çoğu birden fazla mecrayı aynı anda tüketebiliyor, internette ödev için araştırma yaparken, müzik dinleyip, mesajlaşıyor.
%66'sı ögrenci, %34'ü çalışan bu kitle, sadece gençliğe yönelik markaların hedef kitlesi degil. Onlar, kısacık bir zaman sonra büyüyecek ve temel hedef kitle haline gelecekler, yani alışverişte karar verici olacaklar.
Marka yetkililerine düşen, medyayı çok farklı tüketen, her dijital kanaldan internete giren, imkanların elverdiği her fırsatta online yaşayan bu kitleyi iyi tanımak.

KAYNAK: 
http://www.omddigital-tr.net/preview/iab/newsletter/omddigital/11_02_2011/omd_newsletter_11_02_2011.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK OKUDUK BİRAZ GÖZ DİNLENMESİ YAPALIM

SOR VE CEVABINI ÖĞREN BİLMEDEN GEÇME