27 Ocak 2011 Perşembe


LinkedIn'ın reklam artırma çabası
LinkedIn Corp. ilan verenlere; hedef gruplarına ve sosyal ağlara ulaşmaları için yeni araçlar sunmaya çalışıyor.

İş odaklı bir sosyal ağ olan LinkedIn’in 90 milyondan fazla üyesi var. Üyelerin titri, uzmanlığı, yaş ve yerleri ile ilgili bilgiler sitede bulunuyor. LinkedIn bu bilgiler çerçevesinde pazarlama stratejisi geliştirip reklam portföyünü geliştirmeye çalışıyor.
LinkedIn çok rekabetli bir ortam olan internet reklamcılığından pay almaya çalışıyor. ComScore Inc.’in açıklamasına göre Facebook ile karşılaştırıldığında LinkedIn’in reklam payı yüzde 1’den bile az.

www.mediacetonline.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇOK OKUDUK BİRAZ GÖZ DİNLENMESİ YAPALIM

SOR VE CEVABINI ÖĞREN BİLMEDEN GEÇME